snabb uppdatering!

Hejsan.

Vi har inte hunnit med att blogga i helgen faktiskt. Vi trodde det, men det fanns verkligen ingen tid asså. Så förlåtförlåtförlåt!

I alla fall. Jag blev top-15 på SM i lördags medans Sara blev avtackad i första gallringen. Jag har väldigt svårt att förstå det för de var verkligen helt galet fina tillsammans då. De gjorde jättebra ifrån sig! Men de var nöjda ändå och fick jättebra kritik. Bilder och filmer och så kommer att komma upp. Det fanns inte heller någonstans att filma in svaren till frågestunden. Folk överallt! Men Sara kanske kommer hit på lördag så det blir av då isåfall.

Just nu sitter jag med världens goaste hårinpackning i håret. Har haft den i 40 minuter ungefär så om 20 minuter åker den ur! Vill ha håret så fint som möjligt eftersom att det är Lucia imorgon då jag är med.. hehe. Hoppas att jag inte brinner upp! Så håll tummarna för mig okej?

puss & kram


charmbarn jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0