Västkustvalpen

Yoo.

Igår åkte jag, mamma, pappa & min hund Agnes till västkustvalpen. Jag ställde ut en liten papillonvalp som heter Lizzie. Hon kom 3:a i sin klass med HP pga att hon tydligen inte hade några tänder.. men dom kan ju inte döma på tänderna om dom bara är 5 månader? Dom kan ju inte begära att hon ska ha massa tänder då. Jaja, jag är jättenöjd med det för hon skötte sig väldigt bra i ringen förutom tandvisningen.
Sen tävlade jag & Sara även i Junior Handling. Det var väldigt roligt faktiskt. Det var som en riktig officiell tävling fast denhär var inofficiell. Jag tävlade med Musse, och Sara tävlade med Rosa.
Jag & Musse vann faktiskt och Sara & Rosa kom trea! Superbra ju. Det är så kul när det går bra för oss båda.
Hennes mamma filmade också, så det kommer nog upp här på bloggen!


Jag & Lizzie i rasringen.

Jag & Lizzie i rasringen.

Sara & Rosa i juniorhandlingen.

Jag & Musse i juniorhandlingen.

Jag & Musse i juniorhandlingen.

Jag & Musse i juniorhandlingen.

winners (a)

älskar dig bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0